ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романенко, Є. О.
dc.contributor.author Чаплай, І. В.
dc.date.accessioned 2017-10-20T08:04:04Z
dc.date.available 2017-10-20T08:04:04Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15199
dc.description Romanenko, Y. A. Theoretical and methodological foundations subsystem brand management at the enterprise / Y. A. Romanenko, I. V. Chaplay // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 2 (10). Ч. 2. - С. 156-163. en_US
dc.description.abstract The primary research objective is to analyze the specifics of building a brand management subsystem at an enterprise and provide thereon practical recommendations on its successful operation. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (10). Ч. 2.
dc.subject branding en_US
dc.subject brand management en_US
dc.subject brand portfolio management strategy en_US
dc.subject and brand development management system en_US
dc.subject брендинг en_US
dc.subject бренд-менеджмент en_US
dc.subject стратегії управління портфелем брендів en_US
dc.subject система управління розвитком бренда en_US
dc.title Theoretical and methodological foundations subsystem brand management at the enterprise en_US
dc.title.alternative Теоретико-метололодгічні основи підсистеми бренд-менеджменту на підприємстві en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Метою первинних досліджень є аналіз особливостей побудови підсистеми управління брендом на підприємстві та надання практичних рекомендації по його успішній роботі. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу