IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.date.accessioned 2017-12-11T09:35:07Z
dc.date.available 2017-12-11T09:35:07Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15530
dc.description Вербицька, А. В. Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору : дис. ...канд. наук з державного управління : 25.00.02 / А. В. Вербицька. – Чернігів, 2017. – 234 с. en_US
dc.description.abstract У роботі розкрито роль та здійснено класифікацію механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України у процесі впровадження положень Болонської декларації на основі критеріально-типологічного підходу, які важливо враховувати під час розроблення стратегії вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти. Узагальнено та обґрунтовано комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти, який поєднує групи таких механізмів, як фінансово-цільовий, політико-правовий, кадрово-мотиваційний, організаційно-методичний, інноваційно-модернізаційний та транскордонно-стратегічний, комплексне використання яких сприятиме удосконаленню державної політики у сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору. Запропоновано інноваційні механізми удосконалення державної політики у сфері вищої освіти України: фінансово-цільовий та транскордонно-стратегічний. Розроблено новітню модель розвитку державної політики у сфері вищої освіти в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору, що ґрунтується на суб’єкт-об’єктній взаємодії держави, вищих навчальних закладів, бізнесу та громадськості, принципах суспільного управління, в основі якої є комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України, що в системі дозволить ереходу до громадсько-державного управління en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject вища освіта en_US
dc.subject державна політика у сфері вищої освіти en_US
dc.subject механізми реалізації державної політики у сфері вищої освіти en_US
dc.subject європейський простір вищої освіти en_US
dc.subject вищі навчальні заклади en_US
dc.subject інтернаціоналізація en_US
dc.subject удосконалення державної політики у сфері вищої освіти en_US
dc.subject высшее образование en_US
dc.subject государственная политика в сфере высшего образования en_US
dc.subject механизмы реализации государственной политики в сфере высшего образования en_US
dc.subject европейское пространство высшего образования en_US
dc.subject высшие учебные заведения en_US
dc.subject интернационализация en_US
dc.subject совершенствование государственной политики в сфере высшего образования en_US
dc.subject higher education en_US
dc.subject public policy in the sphere of higher education en_US
dc.subject mechanism of realisation of public policy en_US
dc.subject European higher educational area en_US
dc.subject higher educational establishments en_US
dc.subject internationalization en_US
dc.subject improvement of public policy in the sphere of higher education en_US
dc.title Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору en_US
dc.title.alternative Совершенствование государственной политики в сфере высшего образования Украины в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство en_US
dc.title.alternative Improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the context of integration into the European scientific and educational area en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 В работе раскрыта роль и осуществлена классификация механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования Украины в процессе внедрения положений Болонской декларации на основе критериально-типологического подхода, которые важно учитывать при разработке стратегии совершенствования государственной политики в сфере высшего образования. Обобщѐн и обоснован комплекс механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования, который сочетает группы таких механизмов, как финансово-целевой, политико-правовой, кадрово-мотивационный, организационно-методический, инновационно-модернизационный и трансгранично-стратегический, комплексное использование которых будет способствовать совершенствованию государственной политики в сфере высшего образования Украины в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство. Предложены инновационные механизмы совершенствования государственной политики в сфере высшего образования Украины, а именно: финансово-целевой и трансгранично-стратегический. Разработана новая модель развития государственной политики в сфере высшего образования в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство, основанная на субъект-объектном взаимодействии государства, высших учебных заведений, бизнеса и общественности, принципах социального управления, в основе которой комплекс механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования Украины, что в системе позволит обеспечить эффективность модернизации сферы высшего образования и способствовать переходу к общественно-государственному управлению en_US
dc.description.abstractalt2 The role and the classification of the mechanisms of implementation of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the implementation process of Bologna Declaration are developed in the paper based on the criteria-typological approach that is important for the development of the improvement strategy of public policy in the sphere of higher education. The complex of mechanisms of public policy implementation in the sphere of higher education, that combines such groups of mechanisms as financial-purposeful, political-legal, personnel-motivational, organizational-methodic, innovation-modernization and transborder-strategic, the complex usage of which will promote the improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the context of integration into the European scientific and educational area, has been summarized and stated. Innovation mechanisms of improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine, such as financial-purposeful and transborder-strategic ones have been offered. The new model of the development of public policy in the sphere of higher education in the context of integration into the European scientific and educational area has been developed. It is based on the subject-object interaction between the state, higher educational establishments, businesses and community on the principals of social management, in the base of which is the complex of mechanisms of realization of public policy in the sphere of higher education of Ukraine that in the system will allow to provide the efficiency of modernization of the sphere of higher education and will promote the change toward community-public management. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу