IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Дослідження процесу двостороннього шліфування торців хрестовин карданних валів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кальченко, В. І.
dc.contributor.author Слєднікова, О. С.
dc.contributor.author Винник, В. О.
dc.contributor.author Сіра, Н. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2018-02-25T01:38:11Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2018-02-25T01:38:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15806
dc.description Кальченко, В. І. Дослідження процесу двостороннього шліфування торців хрестовин карданних валів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками / В. І. Кальченко, О. С. Слєднікова, В. О. Винник, Н. М. Сіра // Технічні науки та технології. – 2017. – № 3 (9). – C. 27-36. en_US
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. Забезпечення високої продуктивності та точності обробки торцевих поверхонь цапф хрестовин карданних валів потребує розробки нових, високоефективних способів обробки. Постановка проблеми. На сучасних машинобудівних, автомобілебудівних, сільськогосподарських та інших підприємствах широко використовуються хрестовини карданних валів, які мають високі вимоги щодо точності та якості оброблюваних торцевих поверхонь та повинні мати великий ресурс експлуатації. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Відомі способи шліфування деталей із торцями однакових діаметрів шліфувальними кругами з калібруючими ділянками та без них, також наведена модульна 3D-модель оброблюваної поверхні під час шліфування торців деталей, яку використовують для розрахунку точності формоутворення та зняття припуску. Виділення не досліджених раніше частин загальної проблеми. Дослідження процесу шліфування торців цапф хрестовин карданних валів у реальному виробництві орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками та без них. Постановка завдання. Метою статті є дослідження процесу двостороннього шліфування торців деталей та розрахунок сил різання, які виникають у процесі обробки. Виклад основного матеріалу. Представлений спосіб двостороннього шліфування торців цапф хрестовин орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками, що забезпечує підвищення точності обробки. Запропоновано уникати суміщення входу однієї деталі в зону обробки та виходу з калібруючої ділянки іншої. Запропоновано універсальну методику практичного використання моделі точності формоутворення торців цапф хрестовин торцями кругів із калібруючими ділянками та без них у реальному виробництві. Висновки. Запропоновано спосіб двостороннього шліфування торців цапф хрестовин шліфувальними кругами з калібруючими ділянками та без них, що забезпечує підвищення точності обробки. Розроблено універсальну методику практичного використання моделі точності формоутворення торців деталей. Розраховано сили різання при груповій обробці. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Технічні науки та технології; № 3 (9)
dc.subject шліфування en_US
dc.subject хрестовини карданних валів en_US
dc.subject шліфувальні круги en_US
dc.subject калібруючі ділянки en_US
dc.subject розрахунок сил різання en_US
dc.subject grinding en_US
dc.subject crosses en_US
dc.subject propeller shafts en_US
dc.subject grinding wheels en_US
dc.subject celebritysee plots en_US
dc.subject calculation of cutting forces en_US
dc.subject шлифование en_US
dc.subject крестовины карданных валов en_US
dc.subject шлифовальные круги en_US
dc.subject калибрирующие участки en_US
dc.subject расчет сил резания en_US
dc.title Дослідження процесу двостороннього шліфування торців хрестовин карданних валів орієнтованими шліфувальними кругами з калібруючими ділянками en_US
dc.title.alternative Investigation of the process of two-sided polishing of cardan shafts crosswalks with orientated grinding circles with calibrating sections en_US
dc.title.alternative Исследование процесса двустороннего шлифования торцов крестовин карданных валов ориентированными шлифовальными кругами с калибрующими участками en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Urgency of the research. Providing high performance and precision for machining the end surfaces of the stud pinions of the drive shafts requires the development of new, highly efficient machining methods. Target setting. On modern machine-building, automotive, agricultural and other enterprises, the universal joints of cardan shafts are widely used, which have high requirements for the accuracy and quality of machined end surfaces and must have a long service life. Actual scientific researches and issues analysis. There are known methods of grinding parts with identical diameter ends by grinding wheels with and without calibrating sections, and also a modular 3D model of the machined surface is provided for grinding the ends of the parts used to calculate the accuracy of shaping and removing the allowance. Uninvestigated parts of general matters defining. Investigation of the process of grinding the butt ends of the crankshafts of cardan shafts in real production by oriented grinding wheels with and without calibrating sections. The research objective. The aim of the article is to investigate the process of two-sided grinding of the ends of parts and calculation of the cutting forces that arise during machining. The statement of basic materials. The presented method of two-sided polishing of the ends of the cross-hinge-oriented grinding wheels with calibrated sections, which ensures an increase in the accuracy of the machining. It is proposed to avoid the combination of the entry of one part into the processing zone and the exit from the calibrating section of the other. A universal technique for the practical use of the accuracy model for the shaping of the butt ends of the crests by the ends of circles with and without calibration areas in real production is proposed. Conclusions. The proposed method for two-sided grinding of the ends of the studs of crosses by grinding wheels with calibrating sections and without them, which ensures an increase in the accuracy of processing. A universal technique for the practical use of the accuracy model for the shaping of the ends of parts is proposed. Calculated cutting forces for group processing. en_US
dc.description.abstractalt2 Исследован процесс двустороннего шлифования торцов крестовин карданных валов легковых и грузовых автомобилей. При шлифовании торцов крестовин карданных валов калибрирующие участки кругов предложено делать равной диаметру цапфы крестовины. Приведены формулы расчета сил резания при двустороннем торцевом шлифовании. При входе крестовины в зону обработки происходит переходный процесс, который негативно влияет на точность обработки детали, которая выходит из зоны обработки, поэтому необходимо располагать детали так, чтобы не происходило формообразования торцов одной детали и вход другой детали. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу