dc.contributor.author |
Капустін, С. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-02T10:41:11Z |
|
dc.date.available |
2018-03-02T10:41:11Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15903 |
|
dc.description |
Капустін, С. В. Практична парадигма громадянського виховання особистості / С. В. Капустін // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017.- № 2 (10). - С. 34-42. |
en_US |
dc.description.abstract |
Автор підкреслює, що дієвість світогляду забезпечується практичною участю особистості у значимих доступних їй державних і суспільних справах; практичні заняття з громадянського виховання, проведення публічних заходів і створення в навчальному закладі активної діяльнісної атмосфери зарекомендували себе в розвинених країнах в якості ефективних інструментів прищеплення дітям і молоді ідеалів демократизму, поваги до прав людини і цивілізованої, толерантної комунікації. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 2 (10) |
|
dc.subject |
людина |
en_US |
dc.subject |
культура |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
виховання |
en_US |
dc.subject |
світогляд |
en_US |
dc.subject |
компетенції |
en_US |
dc.subject |
человек |
en_US |
dc.subject |
культура |
en_US |
dc.subject |
образование |
en_US |
dc.subject |
воспитание |
en_US |
dc.subject |
мировоззрение |
en_US |
dc.subject |
компетенции |
en_US |
dc.subject |
human |
en_US |
dc.subject |
culture |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
upbringing |
en_US |
dc.subject |
worldview |
en_US |
dc.subject |
competencies |
en_US |
dc.title |
Практична парадигма громадянського виховання особистості |
en_US |
dc.title.alternative |
Практическая парадигма гражданского воспитания личности |
en_US |
dc.title.alternative |
Practical paradigm of personality's civil education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Автор подчѐркивает, что действенность мировоззрения обеспечивается практическим участием личности в значимых доступных ей государственных и общественных делах; практические занятия по гражданскому воспитанию, проведение публичных мероприятий и создание в учебном заведении активной деятельной атмосферы зарекомендовали себя в развитых странах в качестве эффективных инструментов прививки детям и молодѐжи идеалов демократии, уважения к правам человека и цивилизованной толерантной коммуникации. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
In the context of this problem, the socially-competent improvement of the individual of each student becomes of particular importance. Therefore, there is an urgent need to consider innovational and humanistic technologies of education and up-bringing, through which the ideology of a particular young person of the ideals of democracy, justice and tolerance actualizes. |
en_US |