ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капустін, С. В.
dc.date.accessioned 2018-03-02T10:41:11Z
dc.date.available 2018-03-02T10:41:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15903
dc.description Капустін, С. В. Практична парадигма громадянського виховання особистості / С. В. Капустін // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017.- № 2 (10). - С. 34-42. en_US
dc.description.abstract Автор підкреслює, що дієвість світогляду забезпечується практичною участю особистості у значимих доступних їй державних і суспільних справах; практичні заняття з громадянського виховання, проведення публічних заходів і створення в навчальному закладі активної діяльнісної атмосфери зарекомендували себе в розвинених країнах в якості ефективних інструментів прищеплення дітям і молоді ідеалів демократизму, поваги до прав людини і цивілізованої, толерантної комунікації. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (10)
dc.subject людина en_US
dc.subject культура en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject виховання en_US
dc.subject світогляд en_US
dc.subject компетенції en_US
dc.subject человек en_US
dc.subject культура en_US
dc.subject образование en_US
dc.subject воспитание en_US
dc.subject мировоззрение en_US
dc.subject компетенции en_US
dc.subject human en_US
dc.subject culture en_US
dc.subject education en_US
dc.subject upbringing en_US
dc.subject worldview en_US
dc.subject competencies en_US
dc.title Практична парадигма громадянського виховання особистості en_US
dc.title.alternative Практическая парадигма гражданского воспитания личности en_US
dc.title.alternative Practical paradigm of personality's civil education en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Автор подчѐркивает, что действенность мировоззрения обеспечивается практическим участием личности в значимых доступных ей государственных и общественных делах; практические занятия по гражданскому воспитанию, проведение публичных мероприятий и создание в учебном заведении активной деятельной атмосферы зарекомендовали себя в развитых странах в качестве эффективных инструментов прививки детям и молодѐжи идеалов демократии, уважения к правам человека и цивилизованной толерантной коммуникации. en_US
dc.description.abstractalt2 In the context of this problem, the socially-competent improvement of the individual of each student becomes of particular importance. Therefore, there is an urgent need to consider innovational and humanistic technologies of education and up-bringing, through which the ideology of a particular young person of the ideals of democracy, justice and tolerance actualizes. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу