dc.contributor.author |
Буглак, Ю. В.
|
|
dc.contributor.author |
Пшенична, Т. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T12:33:55Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T12:33:55Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16009 |
|
dc.description |
Буглак, Ю. В. Планування маркетингової діяльності страхової компанії / Ю. В. Буглак, Т. М. Пшенична // Юність науки – 2017: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 26-27 квітня 2017р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2017. – С.543-544 |
en_US |
dc.description.abstract |
Необхідність використання маркетингу на страховому ринку викликана загостренням конкуренції та ускладненням збуту страхових продуктів. Одним з важливих етапів маркетингової діяльності є планування, встановлення та коригування ринкових цілей згідно з проведеною ринковою аналітикою (прогнозами змін у зовнішньому оточенні та оцінкою внутрішніх можливостей компанії). Процес планування передбачає побудову логічної послідовності окремих видів маркетингової діяльності, визначення цілей компанії і розробки планів для їхнього досягнення. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
матеріали конференції; |
|
dc.title |
Планування маркетингової діяльності страхової компанії |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |