IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Планування маркетингової діяльності страхової компанії

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Буглак, Ю. В.
dc.contributor.author Пшенична, Т. М.
dc.date.accessioned 2018-03-22T12:33:55Z
dc.date.available 2018-03-22T12:33:55Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16009
dc.description Буглак, Ю. В. Планування маркетингової діяльності страхової компанії / Ю. В. Буглак, Т. М. Пшенична // Юність науки – 2017: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 26-27 квітня 2017р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2017. – С.543-544 en_US
dc.description.abstract Необхідність використання маркетингу на страховому ринку викликана загостренням конкуренції та ускладненням збуту страхових продуктів. Одним з важливих етапів маркетингової діяльності є планування, встановлення та коригування ринкових цілей згідно з проведеною ринковою аналітикою (прогнозами змін у зовнішньому оточенні та оцінкою внутрішніх можливостей компанії). Процес планування передбачає побудову логічної послідовності окремих видів маркетингової діяльності, визначення цілей компанії і розробки планів для їхнього досягнення. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries матеріали конференції;
dc.title Планування маркетингової діяльності страхової компанії en_US
dc.type Working Paper en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record