dc.contributor.author |
Пшенична, Т. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T12:39:57Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T12:39:57Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16012 |
|
dc.description |
Пшенична, Т. М. Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології / Т. М. Пшенична // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). – К. : Державний університет телекомунікацій, 2017. – С. 323-324 |
en_US |
dc.description.abstract |
Нейромаркетинг – це потужний елемент, який являє собою комплекс нейроприйомів, нейрометодів та нейротехнологій, за допомогою якого на підсвідомому рівні встановлюється сильний зв'язок між підприємством та споживчою аудиторією з метою активізації продажу товарів та послуг. Тому для покращення ефективності збуту виробникам варто дотримуватись основних правил та намагатись розробляти власні методи впливу на підсвідомість споживачів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Київ : Державний університет телекомунікацій |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
матеріали конференції; |
|
dc.title |
Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |