ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пшенична, Т. М.
dc.date.accessioned 2018-03-22T12:39:57Z
dc.date.available 2018-03-22T12:39:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16012
dc.description Пшенична, Т. М. Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології / Т. М. Пшенична // Маркетинг майбутнього: виклики та реалії : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 25 жовтня 2017 р.). – К. : Державний університет телекомунікацій, 2017. – С. 323-324 en_US
dc.description.abstract Нейромаркетинг – це потужний елемент, який являє собою комплекс нейроприйомів, нейрометодів та нейротехнологій, за допомогою якого на підсвідомому рівні встановлюється сильний зв'язок між підприємством та споживчою аудиторією з метою активізації продажу товарів та послуг. Тому для покращення ефективності збуту виробникам варто дотримуватись основних правил та намагатись розробляти власні методи впливу на підсвідомість споживачів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ : Державний університет телекомунікацій en_US
dc.relation.ispartofseries матеріали конференції;
dc.title Нейромаркетинг: мистецтво продажів на основі психології en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу