IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризмі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безуглий, І. В.
dc.date.accessioned 2018-03-22T13:32:07Z
dc.date.available 2018-03-22T13:32:07Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16015
dc.description Безуглий, І. В. Інструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризмі / І. В. Безуглий // Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне наукове фахове видання. - 2018. - Вип. № 21. – С. 117-121. en_US
dc.description.abstract Негативний вплив кризових явищ у туризмі проявляється у спонтанних реакціях ринку та зменшенні туристичних потоків і фінансових надходжень від господарської діяльності. У статті обґрунтовано необхідність упровадження організаційно-економічного механізму усунення кризових явищ у туризмі. Основними інструментами такого механізму є фінансово-економічні та інформаційно-маркетингові. Дієвим інструментом зменшення кризових явищ у туризмі є туристичний брендинг, основними напрямами якого є: впровадження брендротекціоналізму українських товарів та послуг, формування позитивного іміджу місцевих туристичних дестинацій, активізація попиту на послуги внутрішнього туризму, регулярне проведення маркетингових досліджень, розширення міжнародного співробітництва, участь країни в міжнародних рейтингових системах, реалізація проектів туристичних стартапів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. № 21
dc.subject криза в туризмі en_US
dc.subject організаційно-економіч ний механізм усунення кризових явищ у рекреаційно-туристичній сфері en_US
dc.subject туристичний брендинг en_US
dc.subject crisis in tourism en_US
dc.subject organizational and economic mechanism of elimination of crisis phenomena in recreation and tourism sphere en_US
dc.subject tourist branding en_US
dc.title Інструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризмі en_US
dc.title.alternative Instrumental protection against the current crisis in tourism en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The negative impact of crisis phenomena in tourism is manifested in the spontaneous reactions of the market and in reducing travel flows and financial revenues from economic activity. The article substantiates the necessity of implementation of the organizational and economic mechanism for the elimination of crisis phenomena in tourism. The main tools of such a mechanism are financial-economic and information-marketing. Tourist branding is an effective tool for reducing crisis phenomena in tourism. The main directions are: introduction of brand-protectionism for Ukrainian goods and services, the formation of a positive image for local tourist destinations, increased demand for domestic tourism services, regular marketing research, expansion of international cooperation, participation of the country in international rating systems, implementation of tourist start-up projects. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу