ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.contributor.author Забаштанський, М. М.
dc.date.accessioned 2018-09-25T09:51:53Z
dc.date.available 2018-09-25T09:51:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16951
dc.description Babachenko, L. V. Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems / L. V. Babachenko, V. V. Zhydok, M. M. Zabashtanskyi // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 64-70. en_US
dc.description.abstract The influence of marketing distribution systems on the competitiveness of an individual enterprise is being investigated; the need for their effective formation and functioning is being substantiated. The implementation of relationships marketing concept has been proposed, which will help to establish a long-term cooperation of all subjects of the distribution system and will be the basis for the formation of production and distribution systems in market conditions. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2
dc.subject marketing distribution policy en_US
dc.subject relationships marketing en_US
dc.subject organization of commodity circulation en_US
dc.subject goods distribution system en_US
dc.subject goods distribution channels en_US
dc.subject маркетингова політика розподілу en_US
dc.subject маркетинг взаємовідносин en_US
dc.subject організація товароруху en_US
dc.subject система розподілу товарів en_US
dc.subject канали розподілу товарів en_US
dc.title Modern aspects of organization of enterprises’ goods distribution systems en_US
dc.title.alternative Сучасні аспекти організації систем розподілу товарів підприємств en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Досліджується вплив маркетингових систем розподілу товарів на конкурентоспроможність окремого підприємства, обґрунтовується потреба їх формування та ефективного функціонування. Запропоновано впровадження концепції маркетингу взаємовідносин, що сприятиме встановленню тривалої співпраці між усіма суб’єктами системи розподілу, стане основою формування виробничо-збутових систем в умовах ринку. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу