dc.contributor.author |
Кирилов, Ю. Є.
|
|
dc.contributor.author |
Танклевська, Н. С.
|
|
dc.contributor.author |
Жосан, Г. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-27T12:00:33Z |
|
dc.date.available |
2018-09-27T12:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16968 |
|
dc.description |
Kyrylov, Y. Y. Viral management as a subset of creative management in conditions of financial instability / Y. Y. Kyrylov, N. S. Tanklevska, G. V. Zhosan // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 160-164. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article states that viral management is a subset of creative management, since only a creative person can become a virus carrier. It has been proved that a person who possesses at least one of the elements of creativity can become a virus carrier. The authors of the article suggest a classification of virus carriers: a trojan, a spy, a vandal. The main task of virus carriers has been identified which is definition of employees’ strengths and formation of workers groups in such a way that they fully meet these skills. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2 |
|
dc.subject |
a virus |
en_US |
dc.subject |
creativity |
en_US |
dc.subject |
management |
en_US |
dc.subject |
an employee |
en_US |
dc.subject |
an enterprise |
en_US |
dc.subject |
financial instability |
en_US |
dc.subject |
вірус |
en_US |
dc.subject |
креативність |
en_US |
dc.subject |
менеджмент |
en_US |
dc.subject |
співробітник |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
фінансова нестабільність |
en_US |
dc.title |
Viral management as a subset of creative management in conditions of financial instability |
en_US |
dc.title.alternative |
Вірусний менеджмент як підвид креативного менеджменту в умовах фінансової нестабільності |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Встановлено, що вірусний менеджмент є підвидом креативного менеджменту, тому що тільки креативна людина може стати вірусоносієм. Доведено, що вірусоносієм може стати людина володіє хоча б одним з елементів креативності. Запропоновано класифікацію вірусоносіїв: троян, шпигун, вандал. Виділено основне завдання вірусоносіїв – визначення сильних сторін співробітників та формування груп працівників таким чином, щоб вони повністю відповідали цим навичкам. |
en_US |