ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швиданенко, О. А.
dc.contributor.author Гурова, Ю. С.
dc.contributor.author Бусарєва, Т. Г.
dc.date.accessioned 2018-09-28T08:19:26Z
dc.date.available 2018-09-28T08:19:26Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16973
dc.description Shvidanenko, O. A. Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands / O. A. Shvidanenko, Iu. S. Gurova, T. G. Busarieva // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 198- 204. en_US
dc.description.abstract In the article investigated the processes of the formation of global brands in the context of ensuring their competitiveness on the basis of their innovation potential en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2
dc.subject innovative component en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject global brand en_US
dc.subject strategies en_US
dc.subject інноваційна компонента en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject глобальний бренд en_US
dc.subject стратегії en_US
dc.title Innovative component of the strategy of competitiveness of global brands en_US
dc.title.alternative Інноваційна компонента стратегії конкурентоспроможності глобальних брендів en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті досліджені особливості формування глобальних брендів у контексті забезпечення їх конкурентоспроможності на основі реалізації їх інноваційного потенціалу. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу