IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барабанова, В. В.
dc.contributor.author Богатирьова, Г. А.
dc.contributor.author Приймак, Н. А.
dc.date.accessioned 2018-09-28T08:41:40Z
dc.date.available 2018-09-28T08:41:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16976
dc.description Барабанова В. В. Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні / В. В. Барабанова, Г. А. Богатирьова, Н. С. Приймак // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С. 221- 229. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено стан ринку туристичних послуг в Україні у світлі новітніх реалій. Розроблена структурно-функціональна модель системи маркетингових підходів та оперативна модель управління процесом реалізації маркетингових підходів до ринку туристичних послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2
dc.subject європейська інтеграція en_US
dc.subject системний підхід en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject структурно-функціональна модель en_US
dc.subject маркетингові технології en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject European integration en_US
dc.subject system approach en_US
dc.subject market of tourism services en_US
dc.subject structural-functional model en_US
dc.subject marketing technologies en_US
dc.subject marketing communications en_US
dc.title Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні en_US
dc.title.alternative Мarketing aspects of developing tourism services market in Ukraine en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article analyzes the state of the tourism services market in Ukraine in the light of the latest realities. Structural-functional model of the system of marketing approaches and operative model of management of the process of realization of marketing approaches to the market of tourism services have been developed. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу