IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Exit from innovation crisis of Ukraine and identification of new economic zones of problem marketing and logistic situations

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мних, О. Б.
dc.contributor.author Сафонов, Ю. М.
dc.date.accessioned 2019-02-14T14:46:13Z
dc.date.available 2019-02-14T14:46:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17270
dc.description Mnykh, O. B. Exit from innovation crisis of Ukraine and identification of new economic zones of problem marketing and logistic situations / O. B. Mnykh, Yu. M. Safonov // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 4 (16). – С. 86-95. en_US
dc.description.abstract Identification of new economic zones of problem marketing and logistics situations for the purpose of implementation of the system approach to management of innovation activity is given. The scheme of interaction of marketing and logistics with the change of priorities in the activity of the innovative active enterprise is shown. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 4 (16)
dc.subject innovation crisis en_US
dc.subject innovative activity en_US
dc.subject economy en_US
dc.subject potential en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject logistics en_US
dc.subject system en_US
dc.subject інноваційна криза en_US
dc.subject інноваційна діяльність en_US
dc.subject економіка en_US
dc.subject потенціал en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject логістика en_US
dc.subject система en_US
dc.title Exit from innovation crisis of Ukraine and identification of new economic zones of problem marketing and logistic situations en_US
dc.title.alternative Вихід з інноваційної кризи України та ідентифікація нових економічних зон проблемних маркетингових і логістичних ситуацій en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Дано ідентифікацію нових економічних зон проблемних маркетингових і логістичних ситуацій для цілей впровадження системного підходу до управління інноваційною діяльністю. Показано схему взаємодії у сфері маркетингу і логістики при зміні пріоритетів у діяльності інноваційно активного підприємства. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу