Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шаповалов, О. Л. | |
dc.contributor.author | Колесник, Д. М. | |
dc.contributor.author | Пилипенко, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-13T08:07:01Z | |
dc.date.available | 2019-05-13T08:07:01Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17485 | |
dc.description | Шаповалов, О. Л. Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан / О. Л. Шаповалов, Д. М. Колесник, О. І. Пилипенко // Технічні науки та технології. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – № 4 (14). – С. 41-54 | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження. Для обґрунтованого збільшення ресурсу вертольотних редукторів необхідно мати наявні дані по навантаженості їх зубчастих передач на основних режимах польоту, результати стендових випробувань, розрахунків на міцність, витривалість, напружено-деформівного стану і т. ін. Отримані результати будуть використані в перевірочних розрахунках, випробуваннях відповідних деталей редукторів за різними критеріями при підготовці висновків про доцільність продовження ресурсів трансмісій вертольотів Ми-8 та їх модифікацій. Постановка проблеми. Виявлення можливості збільшення ресурсів зубчастих передач головного, проміжного і хвостового редукторів вертольотів Ми-8 та їх модифікацій. Аналіз останніх досліджень і публікацій. У раніше проведених дослідженнях дана оцінка навантаженості та напружено-деформованого стану зубчастих передач в основному для однопарного зачеплення зубчастих коліс. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Специфіка роботи зубчастих передач вертольотних редукторів полягає в урахуванні реальної багатопарності зачеплення, характерної для авіаційних передач. Мета статті. Розглянути наявні дані по статичних та динамічних навантаженнях у зоні багатопарного зачеплення. Виклад основного матеріалу. Розглянуті навантаженість високошвидкісних зубчастих передач редукторів на злітному і крейсерському режимах експлуатації, статичний розподіл навантаження між зубцями в зоні багатопарного зачеплення, динамічні навантаження в зачепленні зубчастих коліс. Висновки відповідно до статті. Найбільш небезпечним для роботи зубчастого вінця є крайковий контакт на вході в зачеплення і виході з нього, де мають місце максимальні контактні напруження. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.subject | зубчасті передачі | en_US |
dc.subject | навантаженість | en_US |
dc.subject | статичні та динамічні навантаження | en_US |
dc.subject | напружено-деформований стан | en_US |
dc.title | Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан | en_US |
dc.type | Article | en_US |