Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Денисов, Ю. О. | |
dc.contributor.author | Шаповалов, О. Л. | |
dc.contributor.author | Середа, О. В. | |
dc.contributor.author | Куц, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-16T11:50:43Z | |
dc.date.available | 2019-05-16T11:50:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17561 | |
dc.description | Денисов, Ю. Оптимизация энергодинамических процессов в системе управления приводом стабилизации полета беспилотного летательного аппарата / Ю. Денисов, О. Шаповалов, О. Середа, Е. Куц // Технічні науки та технології. – 2018. – № 3 (13). – С. 187–195. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження. З огляду на зростання ролі безпілотних літальних апаратів у народному господарстві й у військовій сфері проблема підвищення їхньої енергоефективності та якості управління є актуальною. Постановка проблеми. Через обмежений енергетичний ресурс безпілотного літального апарата (БПЛА) є необхідність збільшення тривалості його польоту за рахунок якісного управління процесом енергоспоживання від акумулятора обмеженої ємності. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Аналіз останніх публікацій за рішенням поставленої проблеми свідчить про те, що питання підвищення енергоефективності БПЛА практично не обговорюються. Наявні публікації переважно присвячені побудові їх систем управління. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У роботах, присвячених зазначеній проблемі, питання підвищення енергоефективності систем управління БПЛА за рахунок забезпечення високої якості їхніх динамічних процесів не досліджуються. Постановка завдання. При обмеженій ємності акумулятора необхідно підвищити тривалість польоту БПЛА за рахунок зниження перерегулювання і тривалості перехідних процесів у системах його електроприводів. Виклад основного матеріалу. Для вирішення поставленої проблеми запропоновано систему електроприводів БПЛА виконувати на основі трьох контурів. Внутрішнім контуром є контур струму з оптимальним за швидкодією і без перерегулювання перехідним процесом. Він підпорядкований контуру швидкості, де структура й параметри регулятора синтезовані їх критерієм швидкодії. Головним контуром є контур кута крила БПЛА з оптимальною швидкодією. Висновки відповідно до статті. Запропоноване рішення структури системи електроприводу БПЛА дає змогу значно підвищити автономність його польоту | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.subject | електропривод | en_US |
dc.subject | безпілотний літальний апарат | en_US |
dc.subject | оптимальна швидкодія | en_US |
dc.subject | енергоефективність | en_US |
dc.title | Оптимізація енергодинамічних процесів у системі керування приводом стабілізації польоту безпілотного літального апарата | en_US |
dc.type | Article | en_US |