IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пілевич, Д. С.
dc.date.accessioned 2019-05-29T12:13:03Z
dc.date.available 2019-05-29T12:13:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17727
dc.description Пілевич, Д. С. Науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції / Д. С. Пілевич // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 114-121. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції. Спочатку проаналізовано зміст категорії «комерція», яка розглядається як діяльність із торгівлі товарами й послугами. Викори- стання контент-аналізу наявних у науковій літературі підходів до розгляду змісту дефініції «електронна комерція» дозволило виокремити три базові підходи до її розгляду: інформаційно-узагальнений, товарно-детермінований та галузево-структурований, обґрунтовано їхню сутність та відмінності. Також виділено базові ознаки електронної комерції, до яких віднесено такі: взаємодія економічних суб’єктів між собою; отримання прибутку; задоволення потреб споживачів товарів та послуг; використання інформаційних мережевих технологій; рух фінансових ресур- сів. У статті з урахуванням отриманих результатів запропоновано авторське розуміння окресленої категорії. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject комерція en_US
dc.subject електронна комерція en_US
dc.subject електронний бізнес en_US
dc.subject підприємництво en_US
dc.subject господарська діяльність en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.title Науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу