Короткий опис(реферат):
В статті проаналізовано погляди науковців на визначення
поняття «тренінг»; проведений аналіз вітчизняних та зарубіжних науковців
став підґрунтям до авторського визначення поняття тренінгу; автори
визначають тренінг як інноваційний метод навчання студентів в умовах
ЗВО і визначають необхідними зміни у процесі викладання. Автори наводять
власний досвід впровадження в освітній процес Чернігівського національного
технологічного університету тренінгових форм роботи, що сприяє
підвищенню конкурентоспроможності майбутніх фахівців соціальної сфери
на ринку праці
Суть розробки, основні результати:
Децюк, Т. М. Тренінг як сучасний інтерактивний метод професійної підготовки майбутніх соціальних працівників / Т. М. Децюк, Т. І. Коленіченко // Проблеми оптимального функціонування особистості у сучасних умовах : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 року). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна: Харків, 2018. – С. 41-44.