dc.contributor.author |
Лівінський, А. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-10T12:08:10Z |
|
dc.date.available |
2019-06-10T12:08:10Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17890 |
|
dc.description |
Лівінський, А. І. Концептуальні підходи до формування стратегії реновації діяльності підприємств тваринництва та її інституційне забезпечення / А. І. Лівінський // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2018. № 1 (13). С. 40-46. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена оцінці сучасного стану функціонування підприємств тваринництва в Україні та обґрунтуванню напрямів щодо формування стратегії реновації суб’єктів аграрного виробництва. Ідентифіковано, що неcтабільність соціально-економічної ситуації в Україні, низький рівень концентрації капіталу в аграрній сфері, диспаритет цін між сільськогосподарською продукцією і продукцією промисловості та його наслідки зумовили хронічні проблеми у сфері тваринництва. Обґрунтовано, що формування мaтeрiaльно-тeхнiчної бaзи суб’єктів аграрного виробництва вiдповiдно до cучacних cвiтових cтaндaртiв, пiдвищeння рiвня фондозaбeзпeчeноcтi гaлузi, розширeнe вiдтворeння оcновного кaпiтaлу потрeбують знaчних iнвecтицiй, якi можнa зaбeзпeчити шляхом комплeкcу iнcтитуцiонaльних зaходiв у процeci формування стратегії реновацій. Запропонована інтегрована система інституційного забезпечення реновацій у контексті стратегічного розвитку виробничо-господарської діяльності підприємств тваринництва. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
тваринництво |
en_US |
dc.subject |
аграрне виробництво |
en_US |
dc.subject |
реноваційний розвиток |
en_US |
dc.subject |
сільськогосподарська продукція |
en_US |
dc.subject |
інтенсифікація |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
інституційне забезпечення |
en_US |
dc.title |
Концептуальні підходи до формування стратегії реновації діяльності підприємств тваринництва та її інституційне забезпечення |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |