IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Теоретичні засади спеціалізованого туризму

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Коваль, П. Ф.
dc.contributor.author Андрєєва, Г. П.
dc.date.accessioned 2019-06-10T12:19:47Z
dc.date.available 2019-06-10T12:19:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17892
dc.description Коваль, П. Ф. Теоретичні засади спеціалізованого туризму / П. Ф. Коваль, Г. П. Андрєєва // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. - № 7. - С. 91-94. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено зміст поняття «спеціалізований туризм» як економічної категорії. Визначено основні види туризму (пізнавальний, рекреаційний, розважальний, діловий, пригодницький, природний) і запропоновано види спеціалізованого туризму. Автори статті пропонують алгоритм оцінки сегмента туристичного ринку, який заснований на потребах туристів і вимогах до спеціалізованого туристично-рекреаційного центру. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 7
dc.subject спеціалізований туризм en_US
dc.subject вид туризму en_US
dc.subject спеціалізовані види туризму en_US
dc.subject сегмент туристичного ринку en_US
dc.subject сегментація ринку туризму en_US
dc.subject оцінка сегмента туристичного ринку en_US
dc.subject конкурентна стратегія en_US
dc.subject specialised tourism en_US
dc.subject tourism kind en_US
dc.subject specialised kinds of tourism en_US
dc.subject a segment of tourist market en_US
dc.subject segmentation of tourist market en_US
dc.subject estimation of a segment of tourist market en_US
dc.subject estimation of a segment of tourist market en_US
dc.subject competitive strategy en_US
dc.title Теоретичні засади спеціалізованого туризму en_US
dc.title.alternative Theoretical principles of specialized tourism en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 In the article concept content «specialised tourism» as economic category is investigated. Tourism principal views (informative, recreational, entertaining, business, adventure, natural) are defined and kinds of specialised tourism are offered. Authors of the article offer algorithm of estimation of a segment of tourist market which it is based on requirements of tourists and requirements to specialised tourist and recreational centre. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record