IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Менеджмент якості послуг як індикатор рівня розвитку підприємств індустрії краси в Україні

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оліфіренко, Л. Д.
dc.contributor.author Лосєва, О. А.
dc.date.accessioned 2019-07-23T08:47:03Z
dc.date.available 2019-07-23T08:47:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17975
dc.description Оліфіренко, Л. Д. Менеджмент якості послуг як індикатор рівня розвитку підприємств індустрії краси в Україні / Л. Д. Оліфіренко, О. А. Лосєва // Публічне адміністрування. - 2018. - №2. - С. 26-35. en_US
dc.description.abstract In the article the main tendencies of the market of beauty industry services in the world and in Ukraine were analyzed, which allowed to assess the general factors of marketing, supply and demand of services, as well as determine positive and negative factors, influence the work of beauty industry enterprises. Quality – a set of properties and characteristics of products or services that give them the ability to satisfy conditional or perceived needs. Services are a promising and dynamically developing sector of the economy. At a certain stage of the economic development of the beauty industry market, certain services intensively spread and become traditional, others just appear or disappear. The main motivation for buying a service is to obtain a positive effect or pleasure (positive emotions) from consumption. Hence the need to understand the concept of “quality of services” in the field of the beauty industry. The quality of services can determine the degree of compliance with the stipulated requirements and standards, the position of conformity of services provided by their cost or a set of pleasures and expectations of the consumer. The beauty market is entering a dynamic period of prosperity, market competition is fiercest, and the cosmetics industry knows how to promote the product to a new level. It has been established that the decisive tendency is the intensive development of enterprises in the beauty industry due to the growing demand for all types of beauty services. The priority directions for improving the activity of beauty enterprises have been substantiated, the main of which are quality management services; personnel management; controlling compliance with standards and certification requirements for the quality of services provided. Reviewed the procedure for compliance. The analysis of the institutional framework for obtaining permits for the activities of beauty enterprises. It was concluded that the features of the assessment of quality management services are in compliance with the quality of production / service and quality of service requirements of standards, as well as personnel management on the socio-psychological and economic aspects of the formation of service quality. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries 2;
dc.subject personnel management en_US
dc.subject quality management en_US
dc.subject quality criteria en_US
dc.subject beauty industry en_US
dc.subject service sector en_US
dc.subject controlling the quality of services en_US
dc.subject certification of service quality en_US
dc.subject entrepreneurship en_US
dc.subject менеджмент якості, en_US
dc.subject менеджмент персоналу en_US
dc.subject критерії якості en_US
dc.subject індустрія краси en_US
dc.subject сфера послуг en_US
dc.subject контролінг якості послуг en_US
dc.subject сертифікація якості послуг en_US
dc.subject підприємництво en_US
dc.title Менеджмент якості послуг як індикатор рівня розвитку підприємств індустрії краси в Україні en_US
dc.title.alternative Quality management of services as development level indicator on the beauty industry enterprises in Ukraine en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті досліджувались основні тенденції ринку послуг індустрії краси у світі та в України, які дозволили оцінити загальні чинники маркетингу, попиту та пропозиції послуг, а також визначити позитивні та негативні фактори, що впливають на роботу підприємств індустрії краси. Якість − сукупність властивостей і характеристик продукції або послуги, які надають їм здатність задовольняти обумовлені або передбачувані потреби. Послуги – перспективна і динамічна галузь економіки. На певному етапі економічного розвитку ринку індустрії краси певні послуги інтенсивно поширюються і стають традиційними, інші – тільки з'являються чи зникають. Основною мотивацією покупки послуги є отримання позитивного ефекту або задоволення (позитивних емоцій) від споживання. Звідси виникає потреба у розумінні поняття «якість послуг» у сфері індустрії краси. Якість послуг може визначати ступінь дотримання передбачених вимог і стандартів, позицію відповідності послуг, що надаються їх вартості або сукупність задоволень та очікувань споживача. Ринок краси вступає в динамічний період процвітання, ринкова конкуренція надзвичайно жорстка, а індустрія косметики знає, як просувати товар на новий рівень. Встановлено, що визначальною тенденцією зберігається інтенсивний розвиток підприємств індустрії краси завдяки зростаючому попиту на всі види послуг краси. Обґрунтовано пріоритетні напрями удосконалення діяльності б'юті-підприємств, основними серед яких є менеджмент якості послуг; менеджмент персоналу; контролінг за дотриманням стандартів та сертифікаційних вимог до якості надання послуг. Розглянуто порядок дотримання норм. Проведено аналіз інституціональних засад щодо отримання дозвільних документів на діяльність б'ютіпідприємства. Зроблений висновок, що особливості оцінювання менеджменту якості послуги полягають у відповідності якості виробництва/надання послуги та якості обслуговування вимогам стандартів, а також менеджменті персоналу щодо соціально-психологічного та економічного аспектах формування якості послуги. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу