dc.contributor.author |
Кравчук, Г. В.
|
|
dc.contributor.author |
Кожемяко, Ю. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-15T12:31:51Z |
|
dc.date.available |
2015-10-15T12:31:51Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/1800 |
|
dc.description |
Кравчук Г. В., Кожемяко Ю. В. Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення / Г. В. Кравчук, Ю. В. Кожемяко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". - Чернігів : ЧДТУ, 2011. – № 2 (50). - С. 242-248. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано специфіку реалізації процедур маркетингу у діяльності страхових компаній та визначено пріоритетність формування заходів для активізації впливу на страхувальників. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: "Економічні науки". зб.;№2(50) |
|
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.title |
Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |