ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пілевич, Д.
dc.date.accessioned 2019-08-02T09:56:19Z
dc.date.available 2019-08-02T09:56:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18040
dc.description Пілевич, Д. Роль електронної комерції в розвитку інформаційної економіки / Д. Пілевич // Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. № 1 (17). С. 88-95. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні положення ролі електронної комерції в розвитку інформаційної економіки. Зокрема, досліджено сутність таких категорій, як «електронна комерція» та «інформаційна економіка». Результати проведеного дослідження дали змогу встановити окремі варіанти пізнання особливостей взаємодії електронної комерції та інформаційної економіки. Зокрема, було виділено такі з них: розгляд електронної комерції як частини системи інформаційної економіки та розгляд електронної комерції як окремої системи. У статті описано сутність зазначених концепцій. Також визначено основні переваги та недоліки функціонування електронної комерції для споживачів та виробників, що дозволило обґрунтувати наявність як позитивних, так і негативних впливів електронної комерції на розбудову інформаційної економіки. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries 1;
dc.subject комерція en_US
dc.subject електронна комерція en_US
dc.subject інформаційна економіка en_US
dc.subject інформація en_US
dc.subject інформаційне суспільство en_US
dc.subject система en_US
dc.subject системний підхід en_US
dc.subject commerce en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.subject information economy en_US
dc.subject information en_US
dc.subject Information society en_US
dc.subject system en_US
dc.subject system approach en_US
dc.title Роль електронної комерції в розвитку інформаційної економіки en_US
dc.title.alternative Role of the e-commerce in the develoment of the information economy en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Within the article, theoretical positions of the e-commerce role in the development of information economics are considered. In particular, the essence of such categories as "electronic commerce" and "information economy" is studied. The results of the study made it possible to establish individual ways of knowing peculiarities of the interaction of the e-commerce and the information economy. In particular, the following were highlighted: the e-commerce as a part of the information economy system and the consideration of the e-commerce as a separate system. The essence of these concepts is described within the article. In addition, main advantages and disadvantages of the e-commerce functioning for consumers and producers, which allowed to substantiate the presence of both positive and negative influences of the e-commerce on the development of the information economy, are identified. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу