ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Polkovnychenko, O.S.
dc.contributor.author Murai, A.
dc.date.accessioned 2019-12-02T12:55:23Z
dc.date.available 2019-12-02T12:55:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18369
dc.description Polkovnychenko, S. Study of the competitiveness of Ukraine in the european market of tourist services / S. Polkovnychenko, A. Murai // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - №2(18). - С. 112-120. en_US
dc.description.abstract У статті виділено основні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності країни в туристичній сфері. За допомогою показників Індексу конкурентоспроможності у сфері подорожей та туризму, коефіцієнта виявлених конкурентних переваг та коефіцієнта відносної зовнішньоторговельної переваги проведено оцінку конкурентоспроможності України на ринку туристичних послуг Європи, визначено її сильні та слабкі позиції. Обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності України в процесі забезпечення її інтеграції до європейського туристичного ринку, серед яких покращення інфраструктури, вдосконалення нормативно-правового, маркетингового, інвестиційного, кадрового забезпечення тощо. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject туристична послуга en_US
dc.subject ринок туристичних послуг en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.title Study of the competitiveness of Ukraine in the european market of tourist services en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article highlights the main approaches to assessment of a country’s competitiveness in tourism sector. The assessment of Ukraine’s competitiveness in the European market of tourist services is made using the indicators of the Travel and Tourism Competitiveness Index, the Registered Competitive Advantages ratio and the Ratio of Relative Foreign Trade Advantage of the tourism industry, its strengths and weaknesses are identified. The ways of increasing the competitiveness of Ukraine in the process of ensuring its integration into the European tourism market are substantiated, which include improvement of infrastructure, improvement of regulatory, marketing, investment, staffing support, etc. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу