ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Солошенко, С. Ю.
dc.date.accessioned 2020-02-13T14:24:19Z
dc.date.available 2020-02-13T14:24:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18720
dc.description Солошенко, С. Ю. Моделювання маркетингової стратегії суб’єкта малого бізнесу: магістерська робота : 051 Економіка / С. Ю. Солошенко ; керівник роботи Міщенко М. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра прикладної та теоретичної економіки. – Чернігів, 2019. – 101 с. en_US
dc.description.abstract В дипломній роботі розглядається процес розробки маркетингової стратегії на прикладі ФОП Осипенко Л.О., яка є надзвичайно актуальною в умовах теперішнього економічного стану України. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject охорона праці en_US
dc.subject економічна ефективність en_US
dc.title Моделювання маркетингової стратегії суб’єкта малого бізнесу en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу