IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тихонько, К. С.
dc.date.accessioned 2020-02-17T14:04:13Z
dc.date.available 2020-02-17T14:04:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18824
dc.description Тихонько, К. С. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації : магістерська робота : 073 Менеджмент / К. С. Тихонько ; керівник роботи Сугоняко Д. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 109 с. en_US
dc.description.abstract Практична значущість дослідження дипломної роботи полягає в рекомендаціях щодо вдосконалення процесу розробки та впровадження заходів з маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності ПАТ Завод «Південкабель». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject фінансово-економічний аналіз en_US
dc.subject зовнішньо-економічна діяльність en_US
dc.subject маркетингове забезпечення en_US
dc.subject експортна діяльність en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу