dc.contributor.author |
Тихонько, К. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-17T14:04:13Z |
|
dc.date.available |
2020-02-17T14:04:13Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/18824 |
|
dc.description |
Тихонько, К. С. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації : магістерська робота : 073 Менеджмент / К. С. Тихонько ; керівник роботи Сугоняко Д. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 109 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Практична значущість дослідження дипломної роботи полягає в рекомендаціях щодо вдосконалення процесу розробки та впровадження заходів з маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності ПАТ Завод «Південкабель». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
фінансово-економічний аналіз |
en_US |
dc.subject |
зовнішньо-економічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
маркетингове забезпечення |
en_US |
dc.subject |
експортна діяльність |
en_US |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |