Короткий опис(реферат):
Предметом дослідження магістерської роботи є теоретичні основи та практичні аспекти управління маркетингом персоналу на підприємстві.
Метою магістерської роботи є обґрунтування теоретичних та дослідження практичних аспектів управління маркетингом персоналу підприємства та розробка заходів щодо його удосконалення.
Завданнями магістерської роботи є:
- розглянути сутність маркетингу персоналу в управлінні підприємством;
- навести принципи і функції управління маркетингом персоналу на підприємстві;
- розкрити процес управління маркетингом персоналу на підприємстві;
- проаналізувати організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства;
- проаналізувати склад та структуру кадрів на підприємстві;
- охарактеризувати систему управління та маркетингу персоналу підприємства;
- запропонувати заходи щодо удосконалення управління маркетингом персоналу на підприємстві;
- розрахувати економічну ефективність запропонованих заходів.
Наукова новизна одержаних результатів полягає у дослідженні особливостей управління маркетингом персоналу на підприємстві; напрацюванні шляхів удосконалення системи управління маркетингом персоналу на підприємстві та підвищення ефективності його діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Ткачов, І. В. Управління маркетингом персоналу підприємства (на матеріалах ПрАТ «Нова Лінія») : магістерська робота : 073 Менеджмент / І. В. Ткачов ; керівник роботи Кичко І. І.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра управління персоналом та економіки праці. – Чернігів, 2019. – 66 с.