Кормільцина, С. Ю.; Лашук, Н. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Головна мета методичних вказівок – розвиток вмінь розуміння й аналізу оригінальних текстів, розвиток лексичних навичок, удосконалення вмінь вести бесіду, брати участь у дискусіях англійською мовою, формувати соціально-ко ...
Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту. Метою самостійної роботи ...
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
У статті узагальнено особливості використання медіаосвітніх технологій для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано відмінності між поняттями «медіатехнології» та ...
The paper deals with webquests as one of the innovative and effective tools for students’
media competence formation. The definition and the structure of the webquests have
been specified. The example of the webquest ...
У статті уточнено визначення поняття сторітеллінгу, представлено його класифікацію щодо презентації кон‑ тенту (усний, письмовий, цифровий, трансмедійний) та як зразка педагогічної технології (класичної й активної). ...
Стаття присвячена проблемі формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано сутність понять «умова» та «педагогічна умова». Визначено систему педагогічних умов формування ...
Лашук, Н. М.; Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Укладені вказівки складаються з 8 розділів, кожен з яких включає текст для вивчаючого читання та післятекстових вправ, що дозволяють ознайомитися з професійною термінологією, поглибити знання з фаху. Тематика запропонованих ...
У статті розкрито сутність поняття диктоглосс як однієї з форми диктантів, яка має специфічну процедуру проведення. Цей інтерактивний вид роботи з елементами кооперативного навчання використовується для розвитку вмінь ...
Cтаття висвітлює проблему організації навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів немовних спеціальностей. Розглядаються особливості використання подкастів та надаються приклади розроблених ...