dc.contributor.author |
Лічаченко, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-20T13:40:06Z |
|
dc.date.available |
2020-02-20T13:40:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19039 |
|
dc.description |
Лічаченко, О. В. Підвищення ефективності діяльності підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «Торнадо - РЕ», м. Чернігів) : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О. В. Лічаченко ; керівник роботи Іванова Н. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2019. – 88 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою даної дипломної роботи є підвищення ефективності діяльності підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «Торнадо - РЕ», м. Чернігів)
Об’єктом дослідження виступає підприємство ТОВ «Торнадо - РЕ», а також магазин роздрібної торгівлі «Седам».
Для сучасного етапу розвитку внутрішнього ринку та подолання наслідків економічної кризи важливу роль відграє торгівля. Розвиток ринку роздрібної торгівлі України є складним і динамічним процесом, що відбувається в умовах трансформаційних змін національної економіки під впливом низки екзогенних та ендогенних чинників. Особливо це актуально сьогодні, оскільки економіка України змінює вектор розвитку у бік європейських ринків. Розвиток цивілізованого ринку роздрібної торгівлі в регіонах України є запорукою стабільності та конкурентоспроможності економіки.
Таким чином, у зв’язку із необхідністю забезпечення ефективного функціонування та розвитку торговельних підприємств, а також регулювання внутрішньої торгівлі виникає необхідність удосконалення чинної нормативно-законодавчої бази. Основними напрямами удосконалення є дотримання та гарантування права споживачів, забезпечення безпеки реалізованої продукції, формування системи якості торговельного обслуговування, розвиток торговельних підприємств, упровадження норм міжнародного законодавства та гармонізація національного законодавства у сфері торгівлі й обслуговування споживачів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
роздрібна торгівля |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
магазин |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
торгівельна логістика |
en_US |
dc.subject |
інтернет-вітрина |
en_US |
dc.title |
Підвищення ефективності діяльності підприємства роздрібної торгівлі (на прикладі підприємства ТОВ «Торнадо - РЕ», м. Чернігів) |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |