Петренко, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2020)
Завдання самостійної роботи полягає у засвоєнні відповідних знань, їх закріпленні та систематизації, а також їх застосуванні при виконанні практичних завдань.
Петренко, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2020)
Метою розрахунково-графічної роботи є перевірка рівня засвоєння студентами знань з дисципліни ««Інформаційні технології у правоохоронній діяльності» та вміння самостійно вирішувати поставлені перед ними практичні задачі.
Петренко, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2020)
Лабораторні заняття направлені на формування практичних навичок ви-користання інформаційних систем і технологій в правоохоронній діяльності, поглиблення та закріплення теоретичних знань, набутих під час самостійної ро-боти, ...
Петренко, Т. А.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Переддипломна практика є невід’ємною складовою і одним із завершальних етапів у підготовці висококваліфікованих фахівців у сфері кібербезпеки та захисту інформації і має на меті не тільки закріплення теоретичних знань ...
Петренко, Т. А.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
ВКР є теоретично-експериментальним дослідженням актуальної теми з теоретичним обґрунтуванням, проведенням проектно-конструкторських розробок і експериментальних досліджень, в якій аналізуються та вирішуються недостатньо ...
Петренко, Т. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Головною метою курсового проекту є узагальнення, систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних, практичних та методичних навиків аналізу та узагальнення, здобутих під час вивчення дисципліни «Проектування технічних ...
Метою практики є забезпечення єдності теоретичного і практичного навчання студентів з питань організації діяльності підрозділів захисту інформації, включаючи особливості функціонування підприємств та вирішуваних ними ...
Метою викладання навчальної дисципліни “Системи штучного інтелекту” є опанування студентами основ функціонування систем штучного інтелекту, набуття ними навичок їх використання для розв’язання прикладних задач і оволодіння ...
Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні концепції та методології, принципи функціонування, вибору і практичної реалізації складових операційної системи. Основи побудови операційних систем, новітні тенденції ...
Метою практики є оволодіння студентами сучасними методами, навичками, вміннями майбутньої професійної діяльності, формування у них, на базі одержаних в університеті знань, професійних навичок для прийняття самостійних ...
Петренко, Т. А.(Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013)
Статтю присвячено дослідженню критеріїв оцінювання ефективності процесу дистанційного навчання студентів. Розглянуто три взаємопов'язаних і взаємодіючих аспекти що характеризують результативність дистанційного навчання: ...
Статтю присвячено шляхам підвищення ефективності процесу навчання студентів юридичних спеціальностей у ВНЗ завдяки впровадженню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Розглянуто актуальність та необхідність ...
Петренко, Т. А.(Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2014)
В статті запропонована модель навчальної діяльності студентів у дистанційному навчанні, яка складається з п’яти компонентів. Розглянуто основні вміння, які опановує дистанційний студент у своїй навчальній діяльності в ...
В статье представлено обоснование взаимосвязи адаптивности предприятия, адаптивности системы профессионального обучения и их влияния на результативность деятельности предприятия.