Короткий опис(реферат):
Метою дипломної роботи є, підвищення конкурентоспроможності та поліпшення організації торгівлі шампунями в магазині «Крамниця» ФОП Чеботар Н.І. для отримання більшого прибутку, та задоволення потреб більшої кількості споживачів.
Об’єкт дослідження – шампуні у магазині «Крамниця» ФОП Чеботар Н.І.
Предмет дослідження– конкурентоспроможність та організація торгівлі засобами по догляду за волоссям (шампунів).
Для досягнення мети у роботі вирішено наступні завдання:
дослідити ринок засобів по догляду за волоссям;
проаналізувати асортимент шампунів в магазині «Крамниця» ФОП Чеботар Н.І.;
оцінити якість шампуней;
розрахувати конкурентоспроможність шампунів;
проаналізувати організацію торгівлі шампунями;
розробити висновки та пропозиції щодо підвищення конкурентоспроможності їх поліпшення організації торгівлі ними.
Використані в роботі фізико–хімічні, розрахункові, соціологічні методи.
Практична цінність роботи в тому, що розроблено анкети та критерії оцінки якості, проведено соціологічні дослідження та оцінку якості шампунів.
Визначено, що критеріями, які впливають на вибір шампуню є безпечність компонентів, натуральність складників, строк придатності, запах. Для покупців має значення об’єм фасування. Найбільше користуються попитом шампуні об’ємом 200–350мл і 350–500мл. Споживачі при виборі шампуню звертають увагу на зручність тримання упаковки. Результати проведеного дослідження можна використати для більшої оптимізації асортименту шампунів, завдяки чому можна підвищити конкурентоспроможність магазину.
Суть розробки, основні результати:
Ольшевська, Ю. С. Підвищення конкурентоспроможності шампунів (за матеріалами магазину «Крамниця» ФОП «Чеботар Н. І.») : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ю. С. Ольшевська ; керівник роботи Дудла І. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2019. – 86 с.