Короткий опис(реферат):
Метою дипломної роботи було проведення товарознавчої оцінки асортименту та ефективності торгівлі зоотоварами, за матеріалами магазину «Кіт і Пес» м. Чернігів.
Для розкриття теми були визначені основні завдання:
1. Дослідити теоретичні основи формування асортименту зоотоварів.
2. Провести товарознавчу оцінку асортименту зоотоварів на прикладі магазину «Кіт і пес» м. Чернігів.
3. Зробити змістовні практичні пропозиції щодо вдосконалення асортименту зоотоварів та організації торгівлі у магазині «Кіт і Пес».
Об’єктом дослідження є зоотовари та мережа магазинів «Кіт і Пес» м.Чернігів.
Предметом дослідження є асортимент, якість зоотоварів та організація торгівлі у магазині «Кіт і Пес»
Методи дослідження. Використано фізико-механічні, соціологічні, розрахункові та аналітичні методи досліджень.
Суть розробки, основні результати:
Юхновець, М. М. Товарознавча оцінка асортименту зоотоварів (за матеріалами магазину «Кіт та Пес» м. Чернігів) : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / М. М. Юхновець ; керівник роботи Дудла І. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2019. – 74 с.