IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на матеріалах ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «ROSHEN»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Єльчищева, І. А.
dc.date.accessioned 2020-03-04T12:06:21Z
dc.date.available 2020-03-04T12:06:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19137
dc.description Єльчищева, І. А. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на матеріалах ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «ROSHEN») : магістерська робота : 075 Маркетинг / І. А. Єльчищева ; керівник роботи Полковниченко С. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 75 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні засади дослідження стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок та розроблено науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії просування Київської кондитерської фабрики «ROSHEN» на зовнішній ринок. У першому розділі систематизовано наукові підходи щодо сутності та до класифікації стратегій виходу підприємства на закордонні ринки; сформовано алгоритм аналізу стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Другий розділ містить оцінку внутрішнього та зовнішнього середовища Київської кондитерської фабрики «ROSHEN», а також аналіз діючої на підприємстві стратегії просування на зовнішній ринок. У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо формування стратегії та запропоновано організаційні форми просування Київської кондитерської фабрики «ROSHEN» на китайський ринок. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject зовнішній ринок en_US
dc.subject стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок en_US
dc.subject експорт en_US
dc.subject прямий експорт en_US
dc.subject непрямий експорт en_US
dc.subject стратегія інтеграції en_US
dc.subject пряме інвестування en_US
dc.subject стратегія активної експансії en_US
dc.subject китайський ринок en_US
dc.title Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок (на матеріалах ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «ROSHEN») en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record