ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Ковшун, Х. О.
dc.contributor.author Портная, Ю. О.
dc.date.accessioned 2020-04-09T16:30:25Z
dc.date.available 2020-04-09T16:30:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19316
dc.description Бабаченко, Л. В. Особливості управління конкурентоспроможністю підприємства / Л. В. Бабаченко, Х. О. Ковшун, Ю. О. Портна // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 45-52. en_US
dc.description.abstract У статті через синтез таких понять, як «конкурентоспроможність», «конкурентна перевага» та «конкурентні стратегії» визначено сутність та необхідність управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах. Проаналізовано ефективність управління конкурентоспроможністю підприємства як певного аспекту менеджменту підприємства. Встановлено, що система управління конкурентоспроможністю спрямована на формування, розвиток і реалізацію конкурентних переваг, забезпечення життєздатності підприємства як суб’єкта економічної конкуренції, оскільки конкурентоспроможність є найважливішою порівняльною характеристикою результатів діяльності підприємства в гострій боротьбі за споживача. Зростаюча актуальність необхідності управління конкурентоспроможністю підприємств в Україні зумовлюється складністю процесів ринкових економічних відносин і тими зрушеннями, що відбуваються під час інтеграції у світогосподарські процеси. Саме тому постає необхідність реалізації процесів пошуку, формування і розвитку конкурентних переваг для підвищення конкурентоспроможності, що, у свою чергу, зумовлює створення системи управління ними. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернiгiв ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries № 3(19);
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентна перевага en_US
dc.subject конкурентні стратегії en_US
dc.subject управління конкурентоспроможністю en_US
dc.subject конкурентоспособность en_US
dc.subject конкурентное преимущество en_US
dc.subject конкурентные стратегии en_US
dc.subject управление конкурентоспособностью en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competitive advantage en_US
dc.subject competitive strategies en_US
dc.subject competitiveness management en_US
dc.title Особливості управління конкурентоспроможністю підприємства en_US
dc.title.alternative Особенности управления конкурентоспособностью предприятия en_US
dc.title.alternative Peculiarities of enterprise competitiveness management en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье через синтез таких понятий, как «конкурентоспособность», «конкурентное преимущество» и «конкурентные стратегии» определена сущность и необходимость управления конкурентоспособностью предприятия в современных условиях. Проанализирована эффективность управления конкурентоспособностью предприятия как определенного аспекта менеджмента предприятия. Установлено, что система управления конкурентоспособностью направлена на формирование, развитие и реализацию конкурентных преимуществ, обеспечения жизнеспособности предприятия как субъекта экономической конкуренции, поскольку конкурентоспособность является важнейшей сравнительной характеристикой результатов деятельности предприятия в острой борьбе за потребителя. Растущая актуальность проблем управления конкурентоспособностью предприятий в Украине обусловлена сложностью процессов рыночных экономических отношений и теми сдвигами, происходящими во время интеграции в мирохозяйственные процессы. Именно поэтому возникает необходимость реализации процессов поиска, формирования и развития конкурентных преимуществ, для повышения конкурентоспособности, что в свою очередь обуславливает создание системы управления ими. en_US
dc.description.abstractalt2 In the article the essence and necessity of enterprise competitiveness management in the current context is disclosed by the synthesis of such concepts as ‘competitiveness’, ‘competitive advantage’ and ‘competitive strategies’. The efficiency of enterprise competitiveness management as a specific part of enterprise management is analysed. It is revealed that the system of enterprise competitiveness management aims at formation, development and implementation of competitive advantages, as well as, at providing viability of the enterprise as an agent of economic competitiveness, because competitiveness is an extremely crucial feature of the enterprise activity in a close contest for a consumer. The ever-increasing necessity of enterprise competitiveness management in Ukraine is caused by the complexity of market economic relations and those changes that are taking place while integrating into the world economies. For that very reason there is a need to experience searching, forming and evolving competitive advantages to increase competitiveness, which in its turn causes the design of a system for managing them. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу