Abstract:
Розглянуто особливості використання
інструментів фінансування стартапів у
туризмі, зокрема франчайзинг, венчурне
інвестування та краудфандинг. Визначено
дві тенденції розвитку стартапів у туристичній сфері України: копіювання успішних
західних проектів та створення онлайн-бізнесу. Проведено аналіз ринку стартапів за
сегментами: соціальні мережі, інформаційні
портали та спеціалізовані сервіси. Охарактеризовано наведені приклади Інтернетпорталів в Україні. Серед представлених
форм Інтернет-порталів – Інтернет-магазини, сайти галузевих асоціацій, соціальні
мережі. Доведено, що розроблення стартапів має бути спрямоване на створення чи
просування туристичного продукту, а не
окремої послуги. Подано структуру витрат
суб’єктів туристичної діяльності на формування узагальненого туристичного продукту в Україні, наведено існуючі інтерпретації терміна «туристичний продукт».
Наведено приклади туристичних стартапів
у країнах світу