Короткий опис(реферат):
Випускна кваліфікаційна робота присвячена вивченню процесу управління персональним продажом у системі маркетингових комунікацій підприємства. Перший розділ містить теоретичні основи застосування персонального продажу, визначено його сутність, цілі та принципи, особливості застосування різних організаційних форм.
Другий розділ містить аналіз фінансово-економічних результатів діяльності підприємства, застосування окремих інструментів маркетингу, оцінку напрямків розвитку різних сегментів ринку автомобілів та ремонтних послуг. Досліджено особливості застосування персонального продажу в системі комунікаційного комплексу ПрАТ ―ЧЕРНІГІВ-АВТО‖.
На основі проведеного аналізу та дослідження конкурентного середовища підприємства вноситься ряд пропозицій щодо вдосконалення процесу організації персонального продажу. Зокрема, сформовано основні блоки стратегії персонального продажу, обґрунтовується бюджет для персонального продажу. Автором розроблено дві схеми організації персонального продажу за різними алгоритмами залежно від готовності клієнта та цілей комунікацій.
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Івасенко, В. О. Персональний продаж у комплексі маркетингових комунікацій (на матеріалах ПрАТ "Чернігів-Авто") : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. О. Івасенко ; керівник роботи Вербицька А. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 113 с.