IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування маркетингової збутової політики підприємства (на матеріалах СПП "ВІЗА-АГРО")

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колівошко, Д. В.
dc.date.accessioned 2020-07-02T15:09:58Z
dc.date.available 2020-07-02T15:09:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19558
dc.description Колівошко, Д. В. Формування маркетингової збутової політики підприємства (на матеріалах СПП "ВІЗА-АГРО"): магістерська робота : 075 Маркетинг / Д. В. Колівошко ; керівник роботи Рябов І. Б. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 94 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління рекламною діяльністю в маркетингових комунікаціях на підприємстві. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: –теоретичні засади рекламної діяльності у маркетинговихкомунікаціях; –аналіз на оцінку діяльності ПрАТ «Куликівське молоко»; –ефективні рішення щодо розвитку ПрАТ «Куликівськемолоко» шляхом вдосконалення рекламної діяльності в маркетингових комунікаціях. У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення рекламної діяльності у маркетингових комунікаціях ПрАТ «Куликівське молоко». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна кампанія en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.title Формування маркетингової збутової політики підприємства (на матеріалах СПП "ВІЗА-АГРО") en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу