Короткий опис(реферат):
Провідну роль в господарській діяльності будь – якого підприємства відіграє управління маркетинговим комплексом комунікацій підприємства. На сучасному етапі розвитку більшість підприємств зовсім не застосовують або використовують не в повній мірі управління маркетинговим комплексом комунікацій, не розуміють важливості впровадження і контролю заходів з маркетингу. Проведені нами дослідження спрямовані на аналіз та характеристику особливостей управління АТ КБ «ПриватБанк». В роботі розроблений комплекс пропозицій раціонального управління маркетинговими інструментами комунікації, запропонований власний маркетинговий план для банку АТ КБ «ПриватБанк».
Суть розробки, основні результати:
Кузьменко, С. Л. Інструменти просування маркетингових комунікацій в банківській системі (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / С. Л. Кузьменко ; керівник роботи Москаленко В. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 89 с.