Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління інноваційних товарів в наукомістких галузях.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– особливості маркетингу в наукомістких галузях;
– аналіз управління маркетингом інноваційних розробок інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН України;
– розробка заходів що до вдосконалення організації маркетингової діяльності щодо просування інноваційного товару.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо вдосконалення управління маркетингом інноваційних товарів ПрАТ «Інституту с/г мікробіології та агропромислового виробництва НААН України».
Суть розробки, основні результати:
Обушна, Ю. С. Управління маркетингом інноваційних товарів (на матеріалах Інституту с/г мікробіології та агропромислового виробництва НААН України): магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. С. Обушна ; керівник роботи Москаленко В. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 84 с.