Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання формування іміджу на підприємстві.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– теоретичні основи розробки іміджу підприємства;
– аналіз на оцінку діяльності ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат»;
– ефективні рішення щодо формування іміджу ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат» шляхом введення автоматизаційної системи контролю на підприємстві.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо формування та покращення іміджу підприємства ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат».
Суть розробки, основні результати:
Соболев, О. М. Розробка іміджу підприємства (на матеріалах ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат») : магістерська робота : 075 Маркетинг / О. М. Соболев ; керівник роботи Рябова Т. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 69 с.