IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості маркетингової діяльності підприємства ринку пакувальних матеріалів (на матеріалах ПАТ «Мена Пак»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бредюк, А. В.
dc.date.accessioned 2020-07-02T18:17:46Z
dc.date.available 2020-07-02T18:17:46Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19581
dc.description Бредюк, А. В. Особливості маркетингової діяльності підприємства ринку пакувальних матеріалів (на матеріалах ПАТ «Мена Пак») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. В. Бредюк ; керівник роботи Забаштанська Т. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 103 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління маркетингової діяльності підприємства ринку пакувальних матеріалів. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: –теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств ринку пакувальних матеріалів; –аналіз на оцінку маркетингової діяльності ПАТ «Мена Пак»; –удосконалення маркетингової діяльності ПАТ «Мена Пак». У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ПАТ «Мена Пак» en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject пакувальні матеріали en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject упаковка en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject packing materials en_US
dc.subject market en_US
dc.subject packing en_US
dc.title Особливості маркетингової діяльності підприємства ринку пакувальних матеріалів (на матеріалах ПАТ «Мена Пак») en_US
dc.title.alternative Features of marketing activity of the enterprise of the packing materials market (using the materials of PJSC «Mena PAK») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the final qualifying work the questions of management of marketing activity of the enterprise of the market of packing materials are considered. The final qualifying work contains the following sections: - theoretical aspects of marketing activities of packaging market enterprises; - analysis to assess the marketing activities of PJSC "MENA PACK"; - Improving the marketing activities of PJSC "MENA PACK". In the course of the work conclusions were made and proposals were made to improve the marketing activities of the enterprise PJSC "MENA PAK" en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу