Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто проблему управління
процесом формування іміджу комерційного банку.
У першому розділі розкрито теоретичні основи формування
корпоративного іміджу.
Другий розділ містить аналіз господарської та комунікаційної діяльності
АТ “ПУМБ”.
У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення
формування іміджу комерційного банку.
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та
пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної діяльності банку.
Суть розробки, основні результати:
Свинобой, М. І. Формування іміджу комерційного банку (на матеріалах АТ
“ПУМБ”) : магістерська робота : 075 Маркетинг / М. І. Свинобой ; керівник роботи Полковниченко С.О.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 80 с.