IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Майстерня сіток»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Абакумов, Д. Д.
dc.date.accessioned 2020-07-03T07:22:39Z
dc.date.available 2020-07-03T07:22:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19598
dc.description Абакумов, Д. Д. Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Майстерня сіток») : 073 «Менеджмент» / Д. Д. Абакумов ; керівник роботи Бутко М. П.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 100 с. en_US
dc.description.abstract Метою дослідження є вивчення та аналіз сучасного стану діяльності сучасного стану споріднених підприємств та виявлення «вузьких місць» галузі і впливу конкуренції на темпи зростання даного напряму, пошук і розробка напрямів підвищення ефективності управління маркетингом і розширення ринків збуту компанії в умовах посилення конкуренції. Робота складається з трьох розділів, вступу і висновків. У першому розділі роботи розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності на підприємстві, методи оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві в конкурентному середовищі, поняття збуту та заходи з розширення ринку збуту. Другий розділ включає детальний аналіз діяльності ТОВ «Майстерня сіток»: аналітичне дослідження стану та ефективності маркетингової стратегії та ринків збуту на підприємстві, аналіз постачальників і споживачів. У третьому розділі пропонуються конкретні рекомендації щодо шляхів підвищення ефективності маркетингової стратегії та розширення ринків збуту на підприємстві та економічне обґрунтування запропонованих заходів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.subject операційна система en_US
dc.subject management en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject SWOT analysis en_US
dc.subject operating system en_US
dc.title Формування маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «Майстерня сіток») en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу