dc.contributor.author |
Лосєва, О. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-03T13:14:59Z |
|
dc.date.available |
2020-07-03T13:14:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19615 |
|
dc.description |
Лосєва, О. А. Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі
щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О. А. Лосєва ; керівник роботи Самійленко Г. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 80 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження – процес організації, управління та бізнесмоделювання зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві, вивчення
особливості товару і товарної політики підприємства у зовнішньоекономічній
діяльності.
Предмет дослідження – теоретико-прикладні аспекти структуризації
стратегії та вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного
товаровиробника на ринок ЄС.
Мета дослідження є cтруктуризація стратегій і прийняття стратегічних
рішень щодо вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу
вітчизняного товаровиробника.
Завдання дослідження − визначити роль стратегії в діяльності
підприємства, впровадити комплекс заходів для ефективної реклами,
систематизувати етапи впровадження рекламної кампанії на ринок ЄС.
Методи дослідження – оцінити ступінь рекламної компанії на цільову
аудиторію, провести підрахунок економічної ефективності реклами, визначити
рекламний бюджет та інструменти промоушингу |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
міжнародний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
ліцензування |
en_US |
dc.subject |
іноземні інвестиції |
en_US |
dc.subject |
міжнародні виставки та ярмарки |
en_US |
dc.subject |
маркетингова програма |
en_US |
dc.subject |
стандарти та сертифікація |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
бізнес-моделі |
en_US |
dc.title |
Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |