IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лосєва, О. А.
dc.date.accessioned 2020-07-03T13:14:59Z
dc.date.available 2020-07-03T13:14:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19615
dc.description Лосєва, О. А. Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О. А. Лосєва ; керівник роботи Самійленко Г. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 80 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – процес організації, управління та бізнесмоделювання зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві, вивчення особливості товару і товарної політики підприємства у зовнішньоекономічній діяльності. Предмет дослідження – теоретико-прикладні аспекти структуризації стратегії та вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС. Мета дослідження є cтруктуризація стратегій і прийняття стратегічних рішень щодо вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника. Завдання дослідження − визначити роль стратегії в діяльності підприємства, впровадити комплекс заходів для ефективної реклами, систематизувати етапи впровадження рекламної кампанії на ринок ЄС. Методи дослідження – оцінити ступінь рекламної компанії на цільову аудиторію, провести підрахунок економічної ефективності реклами, визначити рекламний бюджет та інструменти промоушингу en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject ліцензування en_US
dc.subject іноземні інвестиції en_US
dc.subject міжнародні виставки та ярмарки en_US
dc.subject маркетингова програма en_US
dc.subject стандарти та сертифікація en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject бізнес-моделі en_US
dc.title Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record