Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Карпенко, С.С. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T09:06:27Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T09:06:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19682 | |
dc.description | Карпенко, С.С. Особливості ранньої реабілітації дітей з інвалідністю: вітчизняний та міжнародний досвід : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / С.С. Карпенко ; керівник роботи Москаленко В.В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 83 с. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена недостатньою науковою розробленістю проблеми впровадження та розвитку досліджуваного напряму надання послуг дітям наймолодшого віку, орієнтованого насім'ю, який для України є досить новим, і тому потребує вивчення та аналізу як на практичному, так і на науковому рівнях. В розділі 1 магістерської роботи здійснено теоретичний аналіз теоретико-методологічних засад дослідження проблеми соціальнопсихологічних аспектів реабілітації людей інвалідністю (в тому числі наукові підходи щодо сутності реабілітації в соціальній роботі, а також ранньої реабілітації, соціально-психологічні проблеми дітей та їх сімей з інвалідністю, об’єкти соціальної роботи). Розділ 2 присвячений дослідженню соціально-психологічних аспектів реабілітації дітей з інвалідністю (напрямки та етапи соціально-психологічної реабілітації дітей з інвалідністю, форми та методи соціально-психологічної реабілітації дітей з інвалідністю, діяльність закладів ранньої реабілітації в Україні та за кордоном). У розділі 3 магістерської роботи проведене емпіричне дослідження рівня психічних станів у дітей з інвалідністю, а у розділі 4 – визначено шляхи вдосконалення системи ранньої реабілітації. Наукова новизна роботи полягає в здійсненні автором комплексного дослідження проблеми послуг раннього втручання; обґрунтовано переваги переходу від біомедичної моделі ранньої реабілітації до сімейно-центрованих програм; досліджено сім’ю як об’єкт соціальної роботи при наданні соціальних послуг | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | дитина з інвалідністю | en_US |
dc.subject | рання реабілітація дітей з інвалідністю раннього віку | en_US |
dc.subject | раннє втручання | en_US |
dc.subject | соціально-психологічні аспекти реабілітації | en_US |
dc.subject | психічні стани у дітей з вадами розвитку | en_US |
dc.subject | child with disability | en_US |
dc.subject | early rehabilitation of children with early age disability | en_US |
dc.subject | early intervention | en_US |
dc.subject | social and psychological aspects of rehabilitation | en_US |
dc.subject | mental states in children with developmental disabilities | en_US |
dc.title | Особливості ранньої реабілітації дітей з інвалідністю: вітчизняний та міжнародний досвід | en_US |
dc.title.alternative | Features of early rehabilitation of children with disabilities: national and international experience | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The relevance of the research is due to the lack of scientific elaboration of the problem of introduction and development of the researched direction of providing services to the youngest children, oriented to the family, which is quite new for Ukraine, and therefore requires study and analysis at both practical and scientific levels. In chapter 1 of the master's thesis the theoretical analysis of the theoretical and methodological foundations of the study of the problem of socio-psychological aspects of rehabilitation of people with functional limitations (including scientific approaches to the essence of rehabilitation in social work, as well as early rehabilitation, social and psychological problems of children and their families) functional limitations, objects of social work). Chapter 2 is devoted to the study of social and psychological aspects of rehabilitation of children with impaired psychophysical development (directions and stages of social and psychological rehabilitation of children with impaired psychophysical development, forms and methods of social and psychological rehabilitation of children with impaired psychophysical development, activity of institutions of early rehabilitation in Ukraine and for rehabilitation in Ukraine ). In chapter 3 of the master's thesis the empirical study of the level of mental states in children with disabilities of psychophysical development is conducted, , and in chapter 4 - ways of improvement of the system of early rehabilitation are defined. The scientific novelty of the work is to provide the author with a comprehensive study of the problem of early intervention services; the advantages of the transition from biomedical model of early rehabilitation to family-centered programs are substantiated; researched family as an object of social work when providing social services | en_US |