Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коробко, В. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T10:37:14Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T10:37:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19686 | |
dc.description | Коробко, В. О. Формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / В. О. Коробко ; керівник роботи Мекшун А. Д. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 87 с. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження компонентів асертивності, які впливають на зниження рівня агресивності у підлітків зумовлена недостатньою науковою розробленістю даної проблеми та водночас її затребуваності. Саме асертивність розвиває усвідомлене ставлення до прийняття рішень, упевненої поведінки, конструктивної поведінки, розуміння своїх бажань, гідне ставлення до самого себе і інших, вміння виражати свої думки відкрито, поважаючи інших – все те, чого бракує у підлітків з агресивною поведінкою. В розділі 1 магістерської роботи здійснено теоретичний аналіз проблеми підліткової агресивності, визначено причини агресії у молодіжному середовищі, а також розкрито сутність поняття асертивності. Обґрунтовано асертивність як альтернатива подолання агресивності у підлітків. Розділ 2 присвячений дослідженню компонентів, які є необхідними для формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою. У розділі 3 магістерської роботи було розроблено соціальнопсихологічний тренінг асертивності як превентивний метод у роботі з підлітками з агресивною поведінкою. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні асертивності як альтернативи у подоланні агресивності у підлітків, необхідності і можливості використання розроблених практико-орієнтованих рекомендацій для застосування в роботі соціального працівника з підлітками з агресивною поведінкою . | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | агресивна поведінка | en_US |
dc.subject | підлітки | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | формування | en_US |
dc.subject | асертивність | en_US |
dc.subject | aggressive behaviour | en_US |
dc.subject | adolescents | en_US |
dc.subject | social worker formation | en_US |
dc.subject | assertive | en_US |
dc.title | Формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою | en_US |
dc.title.alternative | The formation of assertiveness in adolescents with aggressive behavior | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The relevance of the study components ' assertiveness that affect the decrease in the level of aggressiveness in adolescents is due to a lack of scientific elaboration of the problem and its relevance. It is the assertive develops a conscious attitude to decision-making, confident behavior, constructive behavior, understanding their desires, dignity for oneself and others, ability to Express their thoughts openly while respecting others – all what is missing in adolescents with aggressive behavior. In Chapter 1 of the master's work carried out theoretical analysis of the problem of adolescent aggressiveness and the reasons of the aggression in the youth environment, as well as the essence of the concept of ' assertiveness. Reasonably assertive as an alternative to overcoming aggressiveness in adolescents. Chapter 2 is devoted to the study of the components that are necessary for the formation of ' assertiveness in adolescents with aggressive behavior. In Chapter 3 the thesis has developed the socio-psychological training ' assertiveness as a preventive method in working with adolescents with aggressive behavior. Scientific novelty of the work lies in the fact that: the Scientific novelty of the obtained results is to justify the assertiveness as an alternative in overcoming aggression in adolescents, the necessity and possibility of using the developed practice-oriented recommendations for application in work of a social worker with adolescents with aggressive behavior. | en_US |