Короткий опис(реферат):
В умовах інформаційного суспільства ділова репутація суб’єктів підприємницької діяльності стає важливим фактором залучення клієнтів і укладення правочинів з контрагентами шляхом розміщення реклами, створення про себе позитивного уявлення шляхом заохочення позитивних відгуків клієнтів у мережі Інтернет, участі співробітників товариства в інтерв’юванні тощо. Бездоганна ділова репутація стає безумовною конкурентною перевагою в ринковій економіці, що обумовлює необхідність її усестороннього захисту з боку суб’єкта підприємницької діяльності, який може зіштовхнутися з недобросовісною поведінкою своїх конкурентів, зацікавлених в зіпсуванні його ділової репутації. Використання права на ділову репутацію потребують системи способів і механізмів захисту ділової репутації суб’єкта підприємницької діяльності, який передаючи права на її використання іншим суб’єктам, продовжує залишатися її носієм і не зацікавлений у тому, щоб діяльність іншого суб’єкта підприємницької діяльності зіпсувала його репутацію.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що вперше, з урахуванням діючого законодавства, наукової доктрини і судової практики комплексно досліджено питання цивільно-правового захисту ділової репутації суб’єктів підприємницької діяльності; визначено, що право на ділову репутацію суб’єкта підприємницької діяльності є елементом правового статусу підприємця; обґрунтовано способи цивільно-правового захисту права суб’єкта підприємницької діяльності на ділову репутацію.
Суть розробки, основні результати:
Войтов, А. П. Цивільно-правовий захист ділової репутації суб’єктів підприємницької діяльності : магістерська робота : 081 Право / А. П. Войтов ; керівник роботи Колодій І. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра цивільного, господарського права та процесу. – Чернігів, 2020. – 75 с.