ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаренко, Т. П.
dc.date.accessioned 2020-08-21T06:36:17Z
dc.date.available 2020-08-21T06:36:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19779
dc.description Гончаренко, Т. П. Особливості визначення бізнес-стратегій банків в Україні / Т. П. Гончаренко // Науковий вісник Полісся. - 2020. - № 1 (20). - С. 75-84. en_US
dc.description.abstract Зважаючи на загальну практику діяльності банків, обрання показників характеристики їх бізнес-стратегій повинні сформувати два напрямки: джерела формування банківських ресурсів та напрямок фінансування (кредитування). Математичний інструментарій ідентифікації бізнес стратегій банків виступає: дівізівний метод k-середніх в розрізі множини багатомірних дослідницьких методів та дисперсійний аналіз. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУЧП en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (20)
dc.subject банк en_US
dc.subject бізнес-стратегія en_US
dc.subject ринок банківських послуг en_US
dc.subject кластерний аналіз en_US
dc.subject bank en_US
dc.subject business-strategy en_US
dc.subject banking market en_US
dc.subject cluster analysis en_US
dc.title Особливості визначення бізнес-стратегій банків в Україні en_US
dc.title.alternative Features of banks' business strategies identification in Ukraine en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Given the general practice of banks, the choice of indicators for the description of their business strategies should form two lines: the sources of banking resources and the financing (lending) direction. Mathematical tools for identifying business strategies of banks include the divisional k-means method in terms of many multidimensional research methods and the variance analysis. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу