IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Самійленко Галина Миколаївна за автором "6196997a-9ab7-4d97-b2dc-a6201127d2bb"

ISSN 2415-363X

Перегляд Самійленко Галина Миколаївна за автором "6196997a-9ab7-4d97-b2dc-a6201127d2bb"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Шкіра, В. С.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    На основі матеріалу, що був досліджений, можна зробити висновок, що формувати та відповідно, реалізовувати маркетингову стратегію необхідно на основі поточної ринкової ситуації, виробничих та операційних можливостей, наявних ...